دانلود سریال های جدید زردفیلم

کدخبر: 2356021

دانلود فیلم ها و سریال های تابستانی از زردفیلم و معرفی این فیلم و سریال ها موضوع این مقاله است و خواهشمندیم که تا آخر این نوشته با ما همراه باشید

نسیم آنلاین :

دانلود فیلم ها و سریال های تابستانی از زردفیلم و معرفی این فیلم و سریال ها موضوع این مقاله است و خواهشمندیم که تا آخر این نوشته با ما همراه باشید

با شیوع کرونا و بسته شدن سینما ها بازار نمایش خانگی رونق بسیاری گرفت و فیلم های زیادی از آن در این دوران قرنطینه پخش شد. موضوع مهم و دغدغه ی اصلی کسانی که در این عرضه پا گذاشتند ترافیک شدید سریال های نمایش خانگی است که هم اکنون 5 سریال در حال پخش است و اگر قانونی خرید شوند یک شخص برای دنبال کردن این سریال ها به هفتگی بیش از 40 هزارتومان نیاز دارند. رسانه ی زردفیلم به همین دلیل با تخفیف زیاد سریال های نمایش خانگی را با دانلود مستقیم و حجم مصرفی نیم بها قرار داده است. هم اکنون به معرفی این سریال های در حال پخش می پردازیم.

سریال آقازاده

آقازاده ها وارد می شوند و این داستان با خون تمام می شود شعار های اصلی این سریال است که با بازیگران حرفه ای پخشش آغاز شده و پیش بینی می شود محبوبیتی بیشتر از سریال هم گناه که در حال پخش است پیدا کند. آقازاده سریالی اجتماعی و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی حامد عنقا برای نمایش خانگی است. ابتدا از انتخاب بازیگر کارگردان شروع کنیم که کاملا بدون پارتی انتخاب شده است و هر کس به خوبی در نقش خودش خوش درخشیده است. آقازاده از 6 تیر پخشش را شروع میکند و هر هفته جمعه ها قبل از پخش دی وی دی از زردفیلم پخش می شود.

نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا

کارگردان: بهرنگ توفیقی

دانلود سریال آقازاده

سریال هم گناه

هم گناه سریالی است که احتمالا این روزها خیلی به گوشتان رسیده است و پیشنهاد تماشای این سریال زیبا را از اطرافیان خود شنیده اید. این سریال رکورد محبوبیت سریال های نمایش خانگی را شکسته است و محبوبیت دو برابر نسبت به سریال دل داشته است. اگرچه قسمت های اول مخاطب را برای تماشا ترغیب نمیکرد، اما از فصل دوم اوج داستان شروع شده است و معرفی شخصیت ها و کاراکتر های سریال به خوبی انجام شده است. اگر خلاصه ای از داستان این سریال بگوییم : خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سالهاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی میکنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دســتخوش تغییراتی میکند»

نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی

فیلم بردار: حسین جلیلی

تدوین: نیما جعفری جوزانی

مدیر تولید: سجاد رحیمی

موسیقی: آرمان موسی پور

دانلود سریال هم گناه

سریال موچین

موچین کمدی ترین سریال نمایش خانگی حساب می شود با بازیگران قدیمی تلویزیون که خیلی از سریال دوستان تلویزیونی دلشان برای این شخصیت ها مخصوصا ترکیب بازیگری حمید لولایی و علی صادقی که قبلا در سریال خانه به دوش و سه در چهار دیده شده بود تنگ شده است. سریال موچین به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری از روز جمعه (۲۲ آذر) در تهران آغاز شد. موچین با شعار انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم. از چهارشنبه 4 تیر پخشش را در زردفیلم شروع میکند و هر هفته چهارشنبه ها از این رسانه قابل دانلود می باشد.

مشاور تهیه‌کننده :جمال گلی

مجری طرح :سیروس ذوالفقاریان

مدیر تولید :فریبا سادات خلیلی

دانلود سریال موچین

ارسال نظر: