فروش بلیت قطار های تیر‌ با ۲۰ درصد افزایش

کدخبر: 2355542

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ویژه سفرهای ۱ تا ۳۱ تیرماه از دقایقی قبل با اعمال افزایش ۲۰ درصدی نرخ ها آغاز شد.

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اول تا ۳۱ تیرماه از صبح امروز آغاز شد.

به گفته میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن، قرار بود پیش فروش بلیت قطارهای مسافربری از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته (شنبه ۲۴ خردادماه) آغاز شود که به ساعت ۱۰ صبح امروز موکول شد.

همچنین معاون مسافری راه آهن از اعمال نرخ جدید بلیت قطار برای سفرهای تیرماه خبر داده بود. بر همین اساس قطار مسافری تهران-مشهد برای یکشنبه اول تیرماه، قطارهای سه ستاره چهارتخته ۸۳ هزار و ۷۵۰ تومان قیمت گذاری شده که با ۲۸ درصد تخفیف ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد، این در حالی است که بلیت قطار سه ستاره چهارتخته برای پیش از تیرماه ۸۵ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۹۳ هزار و ۳۵۰ تومان قیمت گذاری شده بود.

این در حالی است که قیمت بلیت قطار تهران-مشهد برای پنجشنبه پنجم تیرماه ویژه قطارهای سه ستاره شش تخته ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. بلیت قطارهای چهارستاره مشهد نیز از ۱۴۴ تا ۱۷۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضمن اینکه با توجه به مصوبه اخیر شورای عالی ترابری مبنی بر نداشتن سقف قیمتی برای قطارهای پنج ستاره، بلیت این نوع قطارها در تیرماه از ۲۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزارتومان متفاوت خواهد بود.

همچنین بلیت قطار مسافری تهران-اهواز برای قطارهای سه ستاره ۱۴۰ هزار تومان در تیرماه تعیین شده است، این در حالی است که پیش از تیرماه قیمت بلیت قطار تهران-اهواز ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در نوسان بود.

بر اساس این گزارش، قیمت بلیت قطار سه ستاره تهران-تبریز برای تیرماه بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است که با اعمال افزایش تا ۲۰ درصدی با نرخ‌های جدید به فروش می‌رسد.

پیش از تیرماه امسال بلیت قطار سه ستاره تهران-تبریز کمتر از ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسید.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: