اسامی برندگان پیش‌فروش خودرو فردا و پس فردا اعلام می‌شود

کدخبر: 2355487

قرعه کشی پیش فروش ۷۵ هزار خودروی ایران خودرو و سایپا، فردا و پس فردا برگزار و اسامی برندگان اعلام می شود.

طرح پیش فروش 12 محصول ایران خودرو به تعداد 45 هزار دستگاه با موعد تحویل حداکثر 12 ماه از ساعت 8 صبح روز یک شنبه 18 خردادماه آغاز و به صورت شبانه روزی تا 20 خردادماه ادامه یافت. در این طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو که با ثبت نام بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر به اتمام رسیده، با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه کشی روز شنبه 24 خردادماه مطابق جدول ذیل با حضور نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

شرکت خودروسازی سایپا هم به مشتریان خود اعلام کرد: با توجه به اتمام زمان ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات سایپا، قرعه‌کشی ساعت 10 صبح روز یکشنبه هفته آینده درحضور مراجع نظارتی انجام خواهد شد. نتایج قرعه‌کشی و اعلام 30 هزار برنده، همچون روال فروش فوق‌العاده‌ها براساس کد پیگیری مشتریان در سایت رسمی فروش این گروه خودروسازی www.saipacorp.com اعلام خواهد شد و مشتریان پس از اعلام نتایج 48 فرصت دارند تا به واریز وجه و انتخاب نمایندگی اقدام کنند.

بتا بر اعلام سایپا، براساس فهرست اعلامی در پیش فروش جدید سه خودروی جدید از جمله شاهین، کوئیک s و ساینا s نیز به گزینه‌های انتخابی متقاضیان اضافه شده‌ است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: