خبری خوش برای رانندگان تاکسی

کدخبر: 2355373

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: برای حمایت از رانندگان تاکسی تسهیلات ۶ میلیون تومانی در نظر گرفته شده و برای ثبت نام به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درخصوص ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت وام ۶ میلیون تومانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

ضامنی با بیان اینکه تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند، خاطرنشان کرد: در گام نخست مقرر شده به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات پرداخت شود و در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تایید وزارت کشور مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: متقاضیان بابت کدکارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و به جای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند و همچنین زمان پرداخت تسهیلات طبق گفته مسئولان وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی از اواخر خرداد با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس سه ماهه خواهد بود.

«خبرگزاری میزان»

ارسال نظر: