اعمال محدودیت‌های شدید رفت و آمددر چابهار

کدخبر: 2354947

فرماندار ویژه چابهار گفت: با توجه به روند نگران کننده صعودی کرونا در چابهار، خیابان‌های اصلی شهر چابهار به مرکز شهر مسدود شدند.

رحمدل بامری اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد روند صعودی شدید کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان و شهر چابهار به‌عنوان یک مقصد اصلی اقتصادی و گردشگری هستیم.

وی افزود: به منظور قطع این روند، محدودیت‌های شدید آمد و شد در دو روز اخیر در شهر چابهار اعمال شده است به نحوی که علاوه‌بر تعطیلی بازارها خیابان‌های اصلی شهر چابهار به مرکز شهر هم مسدود شدند تا هیچ رفت و آمدی اتفاق نیافتد.

بامری تاکید کرد: از مردم تقاظا می‌شود به منظور قطع این روند رو به گسترش موارد بهداشتی را رعایت کنند و حتما با نیروهای بهداشتی و تامین نظم شهری کمال همکاری را داشته باشند.از اصناف و بازاریان هم می‌خواهیم تا چند روز صبر کنند تا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان شرایط ویژه‌ای دارد علی‌رقم آنکه توانستیم از ابتدای این بیماری همه‌گیر با زود اعمال کردن محدودیت و قرنطینه جلوی شیوع سریع را بگیریم اما حالا هم نیاز داریم تا سریعا شرایط را مدیریت کنیم چراکه با توجه به محرومیت سیستان و بلوچستان و با توجه به اینکه در همه شاخص‌های توسعه و بهداشتی این استان از آخر اول است در صورتی درگیری همه‌گیر قطعا یک شرایط سخت و غم‌بار را تجربه خواهیم کرد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: