نوبخت: برای هراستان‌ برنامه اشتغال ویژه داریم

کدخبر: 2354900

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برنامه‌ای برای کاهش فقر مطلق و همچنین آمایش منطقه‌ای و ملی داریم، گفت: رونمایی از سند آمایش منطقه‌ای و ملی به مجلس یازدهم ارائه خواهد شد.

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، گزارشی مکتوب از چالش‌ها و برنامه‌های دولت به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

وی اعلام آمادگی کرد تا هفته‌ای یک روز با کارشناسان سازمان برنامه در جلسه‌ای غیر رسمی به مجلس آمده و اطلاعات مورد نیاز را به نمایندگان ارائه دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ابتدا شاخص‌های اقتصادی ۱۰ ساله کشور، دوم وضعیت اقتصاد ایران و عملکرد بودجه ۹۸ و آخرین وضعیت بودجه ۹۹ را گزارش خواهم داد.

نوبخت اظهار داشت: برنامه‌هایی برای مقابله با تحریم، اصلاح ساختار بودجه، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، جهش تولید داریم، علاوه بر این برنامه‌ای ویژه برای تولید و اشتغال گسترده و ویژه طراحی کردیم،

وی افزود: برای هریک از استان‌ها برنامه اشتغال ویژه داریم که ۲۵ درصد منابع آن اختصاص یافته، برنامه‌ای ویژه نیز برای مناطق روستایی و عشایری داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه برنامه‌ای برای کاهش فقر مطلق و همچنین آمایش منطقه‌ای و ملی داریم، گفت: رونمایی از سند آمایش منطقه‌ای و ملی به مجلس یازدهم ارائه خواهد شد؛ این موضوع مورد مطالبه رهبری انقلاب بود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: