تهدید مسلحانه نمایندگان مجلس توسط حامیان تاجگردون!

کدخبر: 2354756

پس از مالک شریعتی، احمد نادری از نمایندگان معترض هم دومین فردی بود که از تهدید مسلحانه توسط حامیان تاجگردون خبر داد.

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی براساس وظایف قانونی خود می توانند به اعتبارنامه منتتخبین مجلس اعتراض کنند و در صورت اثبات و اجماع، اعتبارنامه نماینده ای را رد کنند. دیروز 9 نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی که عبارت بودند از آقایان : علی‌اکبر کریمی، روح‌الله نجابت، علیرضا زاکانی، سیدنظام ‌ الدین موسوی، مالک شریعتی، احمد نادری، علی خضریان، مجتبی رضاخواه و اقبال شاکری به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اعتراض کردند.

اکنون بعد از گذشت یک روز از این روال طبیعی و قانونی مالک شریعتی از نمایندگان معترض به اعتبارنامه تاجگردون در توییتی از تهدیدهای فراوان عده ای برای بازپس گرفتن اعتراض خود نوشت: «از دیروز عصر دهها تماس و پیام تشکر دریافت کردم و چندین پیام فحش و تهدید: -پشیمان خواهید شد- نفتی از منطقه خارج نخواهد شد- با برنو پشت تاجگردون ایستادیم- تقاص این کار را شما و خانواده خواهید داد و ... همکار سابق! پیاده شو با هم بریم ! »

پس از مالک شریعتی، احمد نادری از نمایندگان معترض هم دومین فردی بود که از تهدید مسلحانه توسط حامیان تاجگردون خبر داد و نوشت: «از دیروز که به اعتبارنامه جناب آقای تاجگردون اعتراض کرده ام، هزاران پیام تهدید و تشکر ارسال شده. جالبترین آن، تهدید به برخورد با اسلحه گرم بوده . قبل از انتخابات هم نظام را تهدید کرده بودند اگر صلاحیت ایشان تایید نشود، درگیری مسلحانه اتفاق می افتد.»

ار طرفی عده ای در صفحات مختلف شبکه های اجتماعی با گذاشتن تصویر اسلحه و پیام های چون «تاجگردون حذف شدنی نیست» و «جان می دهیم» تهدید های خود را علنی و وارد فضای مجازی کردند.

به نظر می رسد دستگاه های امنیتی و مقامات مسئول باید چاره ای اساسی بیندیشند و امنیت خاطر برای نمایندگان مجلس ایجاد کنند تا کسی و جریانی نتواند آرا و رفتار آزادانه آنها که مطابق شان نمایندگی مجلس است بتواند مورد خدشه قرار بدهد.

ارسال نظر: