درب‌های حرم مطهر رضوی ۲۴ ساعته باز است

کدخبر: 2354713

درب‌های حرم مطهر رضوی که از طلوع تا غروب آفتاب باز و حرم مطهر رضوی پذیرای زائران بود، به دستور تولیت آستان قدس رضوی بدون محدودیت و ۲۴ ساعته از امشب باز است.

پس از بسته شدن درب‌های آستان‌های مقدس و سپس بازگشایی برای ساعات محدود، انتقادهای مختلفی از سوی کارشناسان شده بود که باز و بسته شدن درب‌های حرم موجب ازدحام و رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی می‌شود.

وزیر بهداشت امروز در مشهد حاضر شد و در جلسه‌ای که با حضور اعضای ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی تشکیل شد، نظرات تولیت آستان قدس رضوی مطرح و دیدگاه‌های کارشناسان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

پس از جلسه امروز با دستور تولیت آستان قدس رضوی از امشب درب‌های حرم مطهر رضوی به صورت ۲۴ ساعته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باز خواهد بود.

گفتنی است؛ در پی شیوع ویروس کرونا و به دستور ستاد ملی مبارزه با این ویروس، درب‌های حرم مطهر رضوی از ۲۷ اسفند ماه به روی زائران و مجاوران بسته شده بود و در پنجم خرداد ماه هم‌زمان با طلوع آفتاب بازگشایی صحن‌های حرم امام رضا(علیه‌السلام) آغاز و هر روز طلوع آفتاب تا غروب آن صحن‌های حرم مطهر رضوی پذیرای عاشقان امام رئوف بودند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: