خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است

کدخبر: 2354624

سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به توئیت وزیر خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌ها گفت: ٰخبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است.

سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به رشته توئیت مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده در حساب کاربری خود در توئیتر یادداشتی را منتشر کرد.

در این یادداشت توئیتری آمده است: تلاش مذبوحانه تصمیم‌سازان کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا، بیانگر تداوم رویکرد خصمانه آن دولت در مواجهه نابخردانه با مجاهدان سرافراز مسیر اعتلا و عزت روزافزون ایران اسلامی است.

سازمان انرژی اتمی در یادداشت مجازی خود تاکید کرد: اقداماتی از این دست خللی در عزم و اراده جوانان برومند این مرز و بوم در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

این یادداشت افزوده است: ما از این فرصت استفاده کرده و بار دیگر به بدخواهان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تنها ثمره رویارویی‌های مغایر با اصول و موازین حقوق بین الملل با ملت ایران، تقویت روحیه تلاشگران و محققان ایرانی و تضعیف جایگاه و منزلت دشمنان ایران زمین در عرصه جهانی است.

در خاتمه این یادداشت آمده است: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در راه است...

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: