پوشیدن ماسک جدال انتخاباتی میان جو بایدن و ترامپ را داغ کرد

کدخبر: 2354483

ترامپ در روزهای گذشته از پوشیدن ماسک در برابر دوربین‌ها خودداری کرده و اشاره کرده نمی‌خواهد این مسئله را به یک پیروزی نمادین برای رسانه‌ها تبدیل کند.

مسئله پوشیدن یا نپوشیدن ماسک در روزهای گذشته به یکی از کانون‌های جدال انتخاباتی بین «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و رقیب انتخاباتی او، «جو بایدن» تبدیل شده است.

ترامپ در روزهای گذشته از پوشیدن ماسک در برابر دوربین‌ها خودداری کرده و اشاره کرده نمی‌خواهد این مسئله را به یک پیروزی نمادین برای رسانه‌ها تبدیل کند. در مقابل «جو بایدن»، نامزد بالقوه حزب دموکرات در اولین سخنرانی علنی بعد از شیوع کرونا ماسک به صورت زده بود.

ترامپ در شبکه اجتماعی توئیتر اظهارنظر یکی از کارشناسان فاکس‌نیوز که با لحنی کنایه‌آمیز از پوشیدن ماسک توسط جو بایدن انتقاد کرده بود را بازنشر کرد.

«بریت هیوم»، کارشناس فاکس‌نیوز با انتشار تصویری از جو بایدن که ماسک به چهره دارد نوشته است: «این شاید مشخص کند چرا ترامپ دوست ندارد در مجامع علنی ماسک بپوشد.»

«جو بایدن» روز شنبه در ویدئویی تبلیغاتی از تصمیم ترامپ برای بازی کردن گلف در روز یادبود به شدت انتقاد کرده بود.

بایدن در این ویدئوی تبلیغاتی عنوان می‌کند در حالی که آمار تلفات ناشی از کرونا در آمریکا رو به افزایش، رئیس‌جمهور (ترامپ)، قصد دارد گلف بازی کند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: