۶ دلیل که شما را برای سفر با اتوبوس ترغیب می کند

کدخبر: 2354475

راه های متعددی برای سفر کردن وجود دارد اما گاه دلایل مشخصی هستند که به شما می‌گویند حتماً باید با نوع خاصی از وسایل نقلیه سفر کنید. مثلاً اگر مجبور باشید تا خودتان را طی دو ساعت به شهر دیگری در ایران برسانید، بدیهی است که از بلیط هواپیما استفاده می‌کنید. این دلایل در سفر با قطار و اتوبوس نیز خود را به شکل متفاوتی نشان می‌دهند.

راه های متعددی برای سفر کردن وجود دارد اما گاه دلایل مشخصی هستند که به شما می‌گویند حتماً باید با نوع خاصی از وسایل نقلیه سفر کنید. مثلاً اگر مجبور باشید تا خودتان را طی دو ساعت به شهر دیگری در ایران برسانید، بدیهی است که از بلیط هواپیما استفاده می‌کنید. این دلایل در سفر با قطار و اتوبوس نیز خود را به شکل متفاوتی نشان می‌دهند. به همین دلیل در این مطلب از قاصدک 24 با عنوان " 6 دلیل که شما را برای سفر با اتوبوس ترغیب می کند" قصد داریم به شما بگوییم این دلایل در سفرهای اتوبوسی چه هستند؛ با ما همراه باشید.

قیمت مقرون به صرفه بلیط

همانطور که می‌دانید بلیط قطار و هواپیما به نسبت از بلیط اتوبوس گرانتر هستند. البته این امر دلایل متعددی دارد مثلاً بلیط هواپیما نسبت به بلیط اتوبوس در همان مسیر گران تر است چون هواپیما سریعتر از اتوبوس به مقصد می‌رسد. سفر با قطار نیز معمولاً راحتی بیشتری را برای مسافران به ارمغان می‌آورد از این رو قیمت بلیط قطار نیز از بلیط اتوبوس بیشتر است. پس اگر شما تصمیم به سفر دارید اما با محدودیت بودجه مواجه هستید این یکی از دلایلی است که به شما می‌گوید باید سفر بعدیتان را با اتوبوس بروید.

توقف و استراحت در مسیر

بعضی از افراد از نشستن های طولانی مدت در یک وسیله نقلیه خسته و کلافه می‌شوند و دوست دارند هر از چند گاهی در کنار جاده توقف کنند، چند قدمی راه بروند و هوایی تازه را تنفس کنند. به همین دلیل نیز این افراد اغلب از اتومیبیل شخصی خود برای سفر استفاده می‌کنند چرا که در سفر با قطار و هواپیما چنین امکانی برای مسافران وجود ندارد. اما گاه بر حسب شرایط، امکان سفر با اتومبیل شخصی برای مسافران وجود ندارد. در چنین مواقعی مراجعه به یک سامانه فروش بلیط هواپیما به عنوان راهنما مانند سامانه قاصدک 24 می تواند گزینه مناسبی باشد تا در کمترین زمان و با مناسب ترین شیوه بتوانید با خرید بلیط اتوبوس قاصدک 24 با اطمینان خاطر سفر خود را آغاز کنید، چرا که اتوبوس ها نیز پس از طی مسافت مشخصی در استراحتگاه های بین راهی توقف می‌کنند و به مسافران خود امکان می‌دهند تا کمی راه بروند، دست و رویی بشویند و کمی تنقلات برای ادامه مسیر تهیه کنند.

دسترسی آسان به تمام شهرها

هزینه ساخت یک فرودگاه یا ایستگاه قطار به هیچ عنوان با یک پایانه مسافری برابر نیست. به همین جهت برخی از شهرها که اغلب کوچک یا دور افتاده نیز هستند، فرودگاه و ایستگاه قطار ندارند. با این حال یک پایانه مسافری در آنها وجود دارد که مسافران می‌توانند برای سفر به آنها از این پایانه ها استفاده نمایند. بنابراین یک مسافر با خرید بلیط اتوبوس به راحتی به کلیه شهرهای ایران دسترسی دارد و می‌تواند از این وسیله نقلیه برای سفر خود استفاده نماید. بنابراین اگر مقصد سفر شما شهری است که فاقد فرودگاه و یا ایستگاه قطار است شما باید برنامه مسافرت خود را مطابق و هماهنگ با یک سفر اتوبوسی بچینید.

بازه نرخی مناسب در مدل های وی آی پی و معمولی

در سفرهای هوایی انواع مختلفی از بلیط هواپیما نظیر بلیط چارتر و سیستمی وجود دارد. علاوه بر اینها اغلب هواپیماها دارای سه کلاس نرخی فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی هستند و خب بدیهی است که همه اینها موجب می‌شود تا بلیط های هواپیما در بازه نرخی گسترده ای به فروش برسند و بعضی از بلیط ها بسیار ارزان و برخی دیگر از آنها بسیار گران باشند. اما در سفرهای اتوبوسی تنها دو مدل اتوبوس معمولی و وی آی پی وجود دارد که هر چند این اتوبوس ها از نظر خدمات با هم متفاوت اند اما قیمت بلیط آنها تفاوت فاحشی با هم ندارد. به همین دلیل نیز مسافر می‌تواند تنها با صرف هزینه ای محدود، با اتوبوس بهتری به سفر برود. برای آشنایی بیشتر با امکانات اتوبوس های ویژه می‌توانید مطلبی با عنوان " همه چیز در مورد اتوبوس های وی آی پی " را در وبلاگ قاصدک 24 بخوانید.

امکان انتخاب ساده از بین شرکت های اتوبوسرانی

همانطور که می‌دانید در حال حاضر کارگزاران ریلی متعددی در کشور فعالیت می‌کنند و بلیط قطار در انواع مختلف رجا، فدک، غزال، زندگی، کویر، بن ریل، سبز، نور و... به فروش می‌رسد. این تنوع در قطارها ممکن است برخی از مسافران را در انتخاب بلیط دچار مشکل نماید اما در سفرهای اتوبوسی معمولاً اغلب مردم با بهترین شرکت های اتوبوسرانی آشنایی دارند و می‌توانند بلیط خود را در زمان کوتاه تری از شرکت مورد نظرشان خریداری نماید. به همین جهت انتخاب بلیط اتوبوس نسبت به قطار و هواپیما ساده تر است و با توجه به اینکه برخی ترجیح می‌دهند نسبت به شناختی که از شرکت های مسافری دارند از آنها خرید نمایند، این عمل در کل خرید آسان تری را برای آنها رقم خواهد زد. در نهایت گفتنی است برای آشنایی با بهترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران می‌توانید مطلبی با عنوان " 5 تا از بهترین شرکت های اتوبوسرانی کشور را بشناسیم " را مطالعه نمایید.

استرداد آنلاین و سریع بلیط

گاه ممکن است از اینکه بتوانید به سفر بروید یا نه، اطمینان کافی را نداشته باشید، در این صورت بدیهی است که مجبور به کنسل کردن بلیط اتوبوس خود خواهید شد. اما خبر خوب این است که در حال حاضر امکان کنسلی و استرداد آنلاین بلیط های اتوبوس در سامانه فروش بلیط سفر قاصدک 24 برای کاربران این مجموعه فراهم شده است. پس اگر شما نسبت به تاریخ مسافرت خود مطمئن نیستید، می‌توانید بلیط سفر بعدی خود را از قاصدک 24 خریداری نمایید و در صورت لزوم آن را به صورت اینترنتی کنسل نمایید.

در پایان یادآور می‌شویم که برای خرید بلیط اتوبوس قاصدک 24 ، تنها کافی است تا سری به وب سایت قاصدک 24 بزنید. در قاصدک 24 شما می‌توانید علاوه بر بلیط اتوبوس، بلیط قطار و هواپیمای مورد نیاز خود را نیز خریداری نمایید و حتی بیمه مسافرتی خود را نیز به صورت آنلاین تهیه کنید. همچنین برای رزرو اینترنتی هتل در سراسر کشور می‌توانید از بخش مربوط به این خدمت در سایت قاصدک 24 استفاده نمایید و یا با دانلود و نصب نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 از کلیه این امکانات در تلفن همراه هوشمند خود برخوردار شوید.

ارسال نظر: