آشنایی با درب ضد سرقت درسام

کدخبر: 2354410

درب های ضد سرقت برای امنیت ساختمان ها استفاده می‌شوند و می‌توانند کاربرد بسیار مهمی در ایمنی ساختمان ها داشته باشند. درب ضد سرقت درسام، محصول شرکت محبوب درسام است که فعالیت بسیار زیادی در تولید درب های مختلف داشته که از جمله آنها درب های ضد سرقت خواهد بود.

نسیم آنلاین : درب های ضد سرقت برای امنیت ساختمان ها استفاده می‌شوند و می‌توانند کاربرد بسیار مهمی در ایمنی ساختمان ها داشته باشند. درب ضد سرقت درسام، محصول شرکت محبوب درسام است که فعالیت بسیار زیادی در تولید درب های مختلف داشته که از جمله آنها درب های ضد سرقت خواهد بود. این نوع درب ها در تمام قسمت های ساخت خود با درب های معمولی فرق دارد. از قفل ها و جنس های متفاوت و مقاومی برای ساخت این درب ها استفاده می‌کنند. در شرکت های مختلف جنس هایی که برای ساخت درب های ضد سرقت استفاده می‌کنند متفاوت خواهد بود. درب ضد سرقت درسام در طراحی ساختش از قفل های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه استفاده می‌شود. این شرکت به خاطر تولید درب های بسیار با کیفیت و تجربه بسیار زیاد در تولید درب ها محبوبیت بسیار زیادی در ایران پیدا کرده است.

ذکر این نکته الزامی است که این شرکت ها از موارد ترکیه‌ای برای ساخت درب های خود استفاده می‌کند. حتی روکش هایی که برای ساخت درب ها استفاده می‌کنند ساخت کشور ترکیه بوده و به صورت وارداتی هستند در نتیجه می‌توان گفت که کیفیت ساخت در تمام قسمت های این درب عالی بوده و می‌توان با خیال راحت از کیفیت و جنس های این درب ها، یک درب مناسب داخلی یا خارجی برای خانه خود خریداری کنید. اینجا در مورد طراحی ساخت درب ضد سرقت درسام صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های درب های ضد سرقت درسام

همانطور که اشاره کردیم درب های ضد سرقت دارای ویژگی های خاصی هستند و نسبت به درب های معمولی امکانات بیشتری برای حفظ ایمنی ساختمان دارند. درب ضد سرقت درسام مانند سایر درب ها در انواع مختلفی وجود دارند. این شرکت برای ساخت درب های ضد سرقت از روکش چوب که از دو درخت راش و گردو شاخته شده‌اند استفاده می‌کند و بر اساس نوع این روکش ها، اندازه برجستگی درب ها و موادی که در ساخت درب ها استفاده شده، درب های ضد سرقت خود را دسته بندی می‌کند. ولی می‌توان گفت که در تمام درب های ساخته شده توسط این شرکت یک نشانه مشترک وجود دارد و این نشانه شاستی کشی از جنس فلز است که داخل تمام درب های ضد سرقت از آن استفاده شده است. قیمتی که برای انواع این درب ها استفاده می‌شود با توجه به طرح ها و میزان برجستگی درب ضد سرقت درسام متفاوت خواهد بود. هرچقدر میزان برجستگی و طرح هایی که روی درب کار شده کمتر باشد، قیمتی که برای درب در نظر گرفته می‌شود کمتر خواهد بود.

با توجه به اینکه چوب درخت گردو از چوب درخت های دیگر با ارزش‌تر بوده پس درب هایی که از روکش درخت گردو استفاده می‌کنند قیمت بالاتری دارند. ذکر این نکته لازم است که درب ضد سرقت درسام در برخی از مدل ها از یراق آلات برنجی یا استیل استفاده می‌کند که همین امر می‌تواند در میزان قیمت آنها تاثیر بگذارد. توجه به این نکته ضروری است که درب های ضد سرقت از قفل های یکسانی استفاده نمی‌کنند و میزان امنیت قفل ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. برخی از قفل ها امنیت بیشتری دارند که با عنوان قفل های چند زبانه یا مولتی سیستم شناخته می‌شوند. هر چقدر میزان امنیت درب ضدسرقت بیشتر باشد از قیمت و هزینه بیشتری برخوردار است. نکته قابل توجه در مورد این درب ها این است که به خاطر امنیت بیشتر لولاهای درب به صورت نامشخص در داخل دیوار قرار می‌گیرد. هدف این درب ها افزایش امنیت ساختمان است در صورتی که لولا ها میزان ایمنی را کاهش می دهند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام قفل بودن از باز کردن لولاها برای دسترسی به داخل منزل استفاده کرده‌اید. ولی درب ضد سرقت درسام این مشکلات را ندارد.

ارسال نظر: