تشدید فعالیت‌های مشکوک در حوالی محل اقامت اون!

کدخبر: 2354403

یک وب‌سایت خبری کره جنوبی از تشدید فعالیت‌های مشکوک در حوالی محل اقامت رهبر کره شمالی خبر داد.

یک منبع خبری ادعا کرد اخیرا در جاده منتهی به ویلای محل اقامت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی واقع در شهر «سامجیون» فعالیت‌های مشکوکی مشاهده شده و بار دیگر گمانه‌زنی‌های مختلفی را در خصوص وضعیت سلامتی او مطرح کرده است.

وب سایت خبری دیلی ان کی، واقع در کره جنوبی، به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرد از نهم ماه می ‌فرماندهی گارد ملی کره شمالی به طور ناگهانی کنترل خود را بر جاده اختصاصی کیم جونگ اون، که به ویلای محل اقامت او ختم می‌شود، به مدت ۱۰ روز تشدید کرد. بنا به گفته این منبع ناشناس، این جاده اختصاصی روزانه یکبار توسط یک تیم دو نفره گشت زنی می‌شد، اما اخیرا تعداد گشت زنی‌ها در این جاده افزایش یافته است.

این منبع همچنین مدعی شد ماموران گارد ملی کره شمالی، که حفاظت کیم جونگ اون را برعهده دارند، اخیرا در حال گشت زنی در این جاده با پوشش مخصوص جنگی مشاهده شدند.

پیش از این رسانه آمریکایی سی ان ان خبری را در خصوص وضعیت نامساعد جسمانی کیم جونگ اون منتشر کرد که اندکی بعد با حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی تکذیب شد.

گمانه زنی‌ها درباره وضعیت جسمانی کیم جونگ اون در اوایل ماه میلادی هنگامی آغاز شد که شبکه سی‌ان‌ان مدعی شد وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و گفته می‌شود حال وی «وخیم» است.

در تاریخ ۱۶ آوریل، خبرگزاری مرکزی کره اعلام کرد کیم جونگ اون برای نخستین بار پس از سال‌ها در مراسم ویژه ۱۰۸ اُمین سالگرد تولد «کیم ایل سونگ» پدربزرگش و بنیانگذار جمهوری خلق کره، حضور نداشت. همچنین کیم جونگ اون از تاریخ ۱۱ آوریل و زمانی که ریاست حزب کارگران کره شمالی را در خصوص امور سیاسی بر عهده داشت، در انظار عمومی دیده نشده بود.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: