هجوم مسافران به شمال کشور!

کدخبر: 2354397

جانشین پلیس راه ناجا گفت: از روز گذشته، شاهد افزایش ۱۳ درصدی نرخ تردد ها در کل کشور و افزایش ۵۹ درصدی تردد ها در محور «کرج -چالوس» نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل بودیم.

سرهنگ ایوب شرافتی، جانشین پلیس راه ناجا، ظهر امروز در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی کرج-چالوس، در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده 9 تیم کمکی از ستاد پلیس راه ناجا به محور کرج-چالوس اعزام شده اند و به مدت 10 شبانه روز در این محور حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به سختی‌های خدمت در پلیس راه و تقدیر از خدمات رسانی 24 ساعته ماموران پلیس راه، بیان کرد: در تعطیلات اخیر، شاهد افزایش 13 درصدی نرخ ترددها در کل کشور و افزایش 59 درصدی ترددها در محور کرج -چالوس نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل هستیم که مدیریت این حجم از ترافیک جز با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه در جای جای نقاط کشور به ویژه مناطق پرتردد مانند جاده "کرج -چالوس" امکان پذیر نیست.

سرهنگ شرافتی با اشاره به کاهش 62 درصدی تردد در ایام نوروز 99 نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت تردد در کل کشور، ماموران پلیس با حضور جهادی خود در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نقش مهمی را در کنترل ویروس کرونا ایفا کردند.

وی با بیان این که ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا همچنان تاکید دارد مردم از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند، بیان کرد: پلیس هم در کنار سایر دستگاه‌ها از مردم می‌خواهد شهروندان مسافرت‌های غیرضروری خود را به تعویق بیندازند.

این مقام انتظامی با اشاره به هجوم مسافران به سمت جاده‌های شمالی کشور، ادامه داد: با افتتاح بخشی از آزاد راه تهران- شمال بخش زیادی از ترددها و ترافیک حوزه استان البرز کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه ناجا در پایان خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: