نماینده گروه های جهادی در گفتگو با نسیم آنلاین:

انتقاد دانشجویان نباید به سمتی برود که همه چیز را از ریشه بزند

کدخبر: 2354290

نقد ها نباید به سمتی برود که همه چیز را از ریشه بزند. بعضی مواقع یک خرابی، یک مشکلی وجود دارد که می شود آن مشکل را حل کرد نه این که به دلیل وجود مشکل کل سیستم را زیر سئوال برد.

نسیم آنلاین : محمد حسین حبیبی نماینده گروه های جهادی در دیدار امسال دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مصاحبه با نسیم آنلاین گفت: به نظر بنده مهمترین قسمت سخنرانی حضرت آقا در دیدار امسال با دانشجویان، تأکید ایشان بر نگاه ما به مسائل بود که مثلاً تک سو به مسائل نگاه نکنیم و تمام نکات آن مسائل را در نظر بگیریم. مسئله ای دیگر که برای خود ما مهم بوده واکنش حضرت آقا به صحبت های نماینده گروه های جهادی بوده است که حضرت آقا از بچه های جهادی در مسئله کرونا و غیره تشکر ویژه ای کردند. این که ولی امر مسلمین یک نگاه روشنی به بچه های جهادی دارد برای ما قوت قلب است.

حبیبی در ادامه گفت و گو گفت: این سخن مقام معظم رهبری که گفتند مواظب باشید اعتراضتان تعبیر به مقابله با نظام جمهوری اسلامی نشود یک حرف درستی است. در فضای اعتراضات و نقد هایی که می شود باید به این امر توجه کرد چون اصولاً ممکن است نقد هایی شود اما درکنار آن مسائل کلان دیده نشود. مسئله ی دیگر این است که این نقد ها نباید به سمتی برود که همه چیز را از ریشه بزند. بعضی مواقع یک خرابی، یک مشکلی وجود دارد که می شود آن مشکل را حل کرد نه این که به دلیل وجود مشکل کل سیستم را زیر سئوال برد. به نظر من این صحبتی اساسی است که با حال فضای دانشجویی این زمان تطابق دارد.

محمد حسین حبیبی فعال دانشجویی در آخر گفت: حضرت آقا در دیدار سال 1398 به طور دقیق در مورد گام دوم انقلاب و نحوه ایجاد فضا برای تشکیل دولت جوان صحبت کردند که جوانان چگونه در این عرصه ورود کنند و در کدام عرصه ها جوانان تأثیر دارند و امسال هم یک نکاتی را حضرت آقا فرمودند که نیازحال حاضر جوانان است به نظر بنده راهبرد آقا حرکت و سویی است که باید به سمت تمدن اسلامی و جامعه اسلامی حرکت کرد.

ارسال نظر: