افتتاح پروژه‌های بزرگ صنعت آب استان سیستان و بلوچستان با حضور روحانی

کدخبر: 2354285

آیین افتتاح پروژه‌های بزرگ صنعت آب استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

آیین افتتاح پروژه‌های بزرگ صنعت آب استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این پروژه ها شامل سازه کنترلی بین چاه نیمه های شماره ۱ و ۳، طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه سیستان و خروجی مستقل چاه نیمه شماره ۴ است که جمع سرمایه گذاری آن بالغ بر ۳۵۶ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا اردکانیان روز گذشته در پایان جلسه هیات دولت در مورد این طرح ها گفت: این طرح ها در راستای پویش «هر هفته ایران الف - ب» است که به تعبیری قطارش از تهران حدود یک ماه پیش حرکت کرد و به ایلام و استان مرکزی رسید و در هفته چهارم به استان سیستان و بلوچستان می‌رسد.

اردکانیان ضمن اشاره به توصیه رهبر انقلاب که سیلاب‌ها در سیستان و بلوچستان فقط نعمت باشد، اظهار داشت: طرح های خوبی اجرا شد. بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتباری است که برای این پروژه گذاشته شد و در نتیجه آن دیدیم سیلاب های اخیر بخوبی مدیریت و منابع قابل توجهی آب شیرین فراهم شد.

وی در مورد پروژه های دیگر در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پروژه دیگر سازه کنترلی است که یک صد میلیون تومان برای آن اختصاص داده شده است که می تواند برای آب شیرین زابل مهم باشد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: