دیشب در تهران چقدر باران بارید؟

کدخبر: 2354249

اقابیگی گفت: طبق آخرین آمار ایستگاه‌های سنج بارندگی استان تهران و توابع ایستگاه رودهن ۴۵، فشم ۳۵ و در بخشی از نقاط تهران متوسط بارندگی ۱۶/۰۷ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

سیف اله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با ورود سامانه جدید بارشی که از دیروز پایتخت را در بر گرفته است، آسمان تهران نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق خواهد بوده و همچنان این بارش‌ها ادامه دارد.

او ادامه داد: طبق آخرین آمار ایستگاه‌های سنج بارندگی وزارت نیرو در استان تهران و توابع ایستگاه رودهن ۴۵، فشم ۳۵ و در بخشی از نقاط تهران متوسط بارندگی ۱۶/۰۷ میلی‌متر به ثبت رسیده است. به طور کلی ۴۵ میلی‌متر فقط در تهران گزارش بارندگی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران اضافه کرد: بارندگی اردیبهشت امسال معادل ۵۱ میلی‌متر به ثبت رسیده است که نسبت به آمار بارندگی اردیبهشت سال گذشته حدود ۱۱ میلی‌متر گزارش شده است به طوری که ۳۶۸ درصد نسبت به بلند مدت ۵۱ ساله و ۷۲ درصد رشد بارندگی به ثبت رسیده است.

آقابیگی بیان کرد: خوشبختانه با آمادگی کامل نیرو‌های وزارت نیرو طی بارش‌های سیل آسا شب گذشته در پایتخت هیچگونه مشکل و یا خرابی به تاسیسات سد‌ها گزارش نشده است.

گفتنی است؛ تا ظهر امروز بارندگی در تهران ادامه دارد و روز پنج‌شنبه هوای پایتخت صاف خواهد بود. همچنین روند افزایش دما در تهران از فردا آغاز می‌شود.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: