حماس: «بنی گانتز» در حال بازی با احساسات مردم اسرائیل است

کدخبر: 2354153

سخنگوی حماس وعده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به خانواده‌های نظامیان اسیر اسرائیلی برای بازگرداندن فرزندانشان را بازی با احساسات آنها خواند.

جنبش فلسطینی حماس اعلام کرد، سخنان «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در برابر خانواده‌های نظامیان اسیر اسرائیلی و وعده به آنها برای بازگرداندن فرزندانشان، بازی با احساسات این خانواده‌هاست.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، در بیانیه حماس آمده است: بنی گانتز که این نظامیان در زمان ریاست وی بر ستاد مشترک ارتش حدود شش سال پیش اسیر شدند، در حال تکمیل مسیر گمراه کردن خانواده‌های سربازان است، مسیری که نتانیاهو آن را رهبری می‌کند.

حماس در پایان تأکید کرد، تنها مسیر برای بازگرداندن اسرا به خانواده‌هایشان از طریق تبادل واقعی اسراست.

«ابوعبیده» فرمانده کل گردا‌ن‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در سال ۱۳۹۵ گفت‌وگویی با شبکه «الاقصی» انجام داد و همزمان تصاویر مربوط به چهار اسرائیلی اسیر در دست حماس نیز منتشر شد. در اولین واکنش صهیونیست‌ها به انتشار این تصاویر، وبگاه صهیونیستی «واللا» تلاش کرد این موفقیت را کم‌اهمیت جلوه دهد؛ این وبگاه نوشت: بیانیه القسام موضوع جدیدی نداشت.

در ادامه این بیانیه آمده بود، ارتش رژیم صهیونیستی هویت‌های چهار نظامی که عکس آنها منتشر شده را می داند دو تصویر مربوط به «هدار گولدن» و «شائول آرون» است که پیش‌تر و همزمان در جنگ ۵۱ روز علیه غزه در سال ۲۰۱۴ کشته شدند (جسد آنها در دست القسام است). دو تصویر دیگر یکی مربوط به «ابراهیم منگستو» آفریقایی‌تباری است که به فلسطین اشغالی سفر کرده و تصویر بعدی مربوط به «هاشم شعبان السید» از ساکنان نقب است؛ رژیم صهیونیستی سپس ادعا کرده هر دوی این افراد از اختلالات روانی رنج می‌برند و به اشتباه وارد نوار غزه شده‌اند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: