توصیه نفتالی بنت به گانتز درباره ایران

کدخبر: 2354120

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای آغاز خروج ایران از سوریه، به جانشین خود توصیه کرد که فشار بر ایران را حفظ کند.

«نفتالی بنت» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، مجدداً مدعی شد که روند خروج ایران از سوریه آغاز شده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بنت شامگاه دوشنبه طی سخنرانی در مراسم تودیع خود و معارفه «بنی گانتز» به عنوان وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: «ایران به طرز چشمگیری در حال کاهش محدوده نیروهایش در سوریه و تخلیه تعدادی از پایگاه‌ها است».

ادعایی که حتی رویترز هم درباره آن نوشت «بدون ارائه هیچگونه مدرکی مطرح شده است».

وی در ادامه این ادعاهای بی‌اساس افزود: «با اینکه ایران فرایند عقب‌نشینی از سوریه را آغاز کرده [اما] ما باید کار را تمام کنیم. این مهم در دسترس است».

این سیاستمدار صهیونیست همچنین به گانتز توصیه کرد که فشار بر ایران را حفظ کند زیرا ممکن است این روند ادعایی، عکس شود.

بنت پیشتر نیز با ادعای اینکه ایران کاری برای انجام دادن در سوریه ندارد، تهدید کرد که به فشار علیه تهران برای خارج شدن از این کشور ادامه می‌دهد.

تداوم اینگونه اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که روزنامه «هاآرتص» چندی پیش در گزارشی نوشته بود این بیانیه‌ها بدون هماهنگی با نظامیان صادر شده و خشم فرماندهان اسرائیلی را برانگیخته است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: