داعش ۱۱ نفر را در شرق سوریه اعدام کرد

کدخبر: 2354108

گروه موسوم به سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی داعش در دو روز گذشته، ۱۱ نفر را در شرق سوریه اعدام کرده‌اند.

تروریست‌های گروه داعش در دو روز گذشته دست‌کم ۱۱ نفر را در شرق سوریه به قتل رساندند.

گروه موسوم به سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه -که یک سازمان غیردولتی مخالف سوریه و مرکز آن لندن است - روز دوشنبه اعلام کرد: عناصر داعش در دو روز گذشته ۱۱ نفر را در شرق سوریه اعدام کردند.

این گروه افزود: بیشتر افرادی که به ضرب گلوله عناصر داعش اعدام شدند از شبه‌نظامیان مبارز طرفدار دولت سوریه بودند.

سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد عناصر داعش هفت تن از شبه‌نظامیان مبارز طرفدار دولت سوریه را در منطقه بادیه دیرالزور اعدام کردند و اجساد این افراد بامداد روز دوشنبه در جاده‌ای میان شهر دیرالزور به دمشق واقع در جنوب غرب استان دیرالزور پیدا شدند.

رامی عبد الرحمن، رئیس سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه، اعلام کرد این اجساد پس از آن پیدا شدند که عناصر داعش منطقه کباجب واقع در جاده ارتباطی میان دیرالزور به دمشق را مسدود کردند.

او افزود: عناصر داعش پس از مسدود کردن جاده دیرالزور به دمشق در منطقه کباجب، خودروی یک افسر پلیس به همراه چند نظامی دیگر و یک زن را توقیف و همه آنان را اعدام کردند.

گروه تروریستی داعش از زمان شکست کامل خود در سوریه در مارس ۲۰۱۹ ‏ بار‌ها به عملیات خونین به ویژه در منطقه‌ای واقع بین حومه دیرالزور و السخنه در شرقی‌ترین منطقه بیابانی حمص دست زده است.

گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴ نزدیک به یک سوم مساحت عراق و بخش‌های وسیعی از خاک شوریه را تصرف کرد، اما پس از تحمل شکست‌های پی‌درپی در نهایت در مارس سال گذشته (فروردین) کاملا شکست خورد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: