سردرگمی تهرانی ها ادامه دارد!؟

کدخبر: 2354019

محمدی گفت: به جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا، ‎طرح ترافیک از اولین روز کاری پس از تعطیلات عید سعید فطر اجرا می‌شود.

دیروز انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره اجرای طرح ترافیک در تهران، اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی طرح ترافیک در تهران اجرا نمی‌شود و بسته ترافیکی مصوب شورای عالی ترافیک نیاز به کارشناسی بیشتری دارد.

اما ساعتی بعد از صحبت های استاندار تهران، شهریار افندی زاده مشاور عالی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت مرحله اول محدوده هاى طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا اجرا می شود و زمان آن، که پیش از این از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ بود به ساعت ۸ صبح تا ۱۶ کاهش یافته و در عین حال از ساعت ١٤ به بعد نیز خروج از محدوده‌ها مذکور رایگان خواهد بود.

در عرض چند ساعت دو خبر متناقض از استانداری و شهرداری تهران اعلام شد که این دو خبر باعث سردرگمی تهرانی‌ها شده بود. اما حالا خبری جدید از مدیر روابط عمومی شهرداری اعلام شده است.

غلامحسین محمدی مدیر روابط عمومی شهرداری تهران در صفحه توئیتر خود درباره زمان اجرایی طرح ترافیک، نوشت: ‏طبق توافق انجام شده با مراجع ذیصلاح، بدستور ‎#شهردار_تهران و به جهت رعایت بهداشت عمومی در مبارزه با شیوع بیماری کرونا، ‎#طرح_ترافیک از اولین روز کاری پس از تعطیلات عید سعید فطر اجرا میگردد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: