پیکر شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور تشییع شد

کدخبر: 2353959

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور امروز در شهرری برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور امروز یکشنبه در شهرری برگزار و سپس پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در جوار هم‌رزمش، شهید محمد پورهنگ در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

شهید اصغر پاشاپور که اکثراً او را با همراهی سردار قاسم سلیمانی در چند ثانیه فیلم از میان مدافعان حرم می‌شناسند، یک ماه بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حلب توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر او که توسط تروریست‌های تکفیری ربوده شده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با اولین شب از ماه رجب و مصادف با پنجم اسفند ماه ۹۸ به کشور بازگشت. شهید اصغر پاشاپور مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش‌های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

گفتنی است این رزمنده جبهه مقاومت ساکن شهر ری و از اولین نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و نهایتاً روز سیزده بهمن ۱۳۹۸ پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار سلیمانی در حلب سوریه به فرماندهان و همرزمان شهید خود پیوست.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: