۶۹۱ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۹ ثبت نام کردند

کدخبر: 2353922

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به پایان فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ گفت: بیش از ۶۹۱ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۹ ثبت نام کردند.

فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جامانده در نظر گرفته شده بود که داوطلبان می‌توانستند در روزهای ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در این آزمون ثبت نام کنند و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در مجموع فرصت‌های داده شده برای داوطلبان ۶۹۱ هزار و ۹۶۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: