روسیه مخالفان برجام را جاهل خواند

کدخبر: 2353857

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با انتقاد از مواضع آمریکا علیه توافق هسته‌ای ایران، آمریکایی‌های مخالف توافق هسته‌ای مقابل استدلال، توهین می‌کنند.

با شدت گرفتن انتقادهای بین‌المللی از مواضع ضد ایرانی آمریکا و مخالفت‌های روسیه و چین با تحرکات دولت دونالد ترامپ در شورای امنیت سازمان ملل، یک مقام روس استدلال‌های آمریکایی‌های مخالف برجام را جاهلانه، توهین‌آمیز و فاقد هر گونه استدلال خواند. «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره تلویحی به مواضع آمریکا علیه توافق هسته‌ای ایران (برجام) و تلاش‌هایش برای بر هم زدن آن، به واضع مخالفان این توافق تاخته است.

او نوشت: «مخالفان توافق (هسته‌ای) ایران درمانده و حتی جاهل هستند. در ابتدای بروز اختلاف، آنها دو یا سه استدلال و شعار مطرح می‌کنند. به محض آنکه استدلال‌ها و شعارهایشان رنگ می‌بازد، آنها بدون توجیه مناسب به سمت توهین به مخالفانشان حرکت می‌کنند. تعجب آور نیست؟!».

اولیانوف که نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین نشست‌های کمیسیون مشترک برجام است، پیش از این بارها از مواضع آمریکا به ویژه خروج غیرقانونی آن از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها انتقاد کرده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: