مسابقات فوتبال تعیین تکلیف شد

کدخبر: 2353749

معاون کل وزارت بهداشت، گفت: احتمالا به زودی تمرینات تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی آغاز می‌شود.

ایرج حریرچی ، در گفتگوی تلفنی با اخبار شامگاهی شبکه یک سیما، درباره از سرگیری برخی ورزش‌های انفرادی در بعضی استان‌ها به دستور وزیر بهداشت و نامه وی به وزارت ورزش و جوانان، افزود: در مورد ۲۹ ورزش انفرادی مثل انواع رشته‌های دو و میدانی، تیراندازی، وزنه برداری و حتی رشته‌هایی مثل تنیس روی میز و تنیس خاکی، تصمیم‌گیری کردیم و در توافقی که با وزارت ورزش و جوانان حاصل شد با توجه به دریافت مصوبه از ستاد ملی مبارزه با کرونا ، این ۲۹ رشته ورزشی در تمام شهرهای کشور قابل بازگشایی هستند.

وی در خصوص برگزاری تمرین تیم‌ها و شروع دوباره رقابت‌های فوتبال، عنوان کرد: فقط بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال باقی مانده و در سایر رشته‌های ورزشی و لیگ‌ها، تعیین تکلیف شده است. با تصمیم‌گیری اولیه که انجام شده و شنبه آینده نهایی می‌شود، در حضور معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان وزارت بهداشت تصمیمات خوبی گرفتیم.

حریرچی ادامه داد: امیدواریم اگر در چند روز آینده این تصمیمات نهایی شود، از روزهای بعد به مدت سه هفته تیم‌ها تمرینات را پیگیری کنند و ۹ هفته باقی مانده لیگ برتر در ۴۵ روز انجام شود.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: با تصمیمات اتخاذ شده، نمایندگان آسیایی برای مسابقات لیگ قهرمانان و تیم ملی برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی آماده می‌شوند.

«خبرگزاری مهر»
ارسال نظر: