مراسم شب قدر بدون هیچ مشکل و شکایتی در کشور برگزار شد

کدخبر: 2353726

حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: مراسم احیا در سراسر کشور با رعایت تمامی اصول و دستورالعمل‌های اعلامی از سوی مقام‌های مسئول برگزار شده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی ، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در نشست فوق‌العاده مدیران‌کل استان‌های این سازمان که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار داشت: ضمن بررسی ابعاد برگزاری مراسم شب قدر در سطح کشور با رعایت موازین بهداشتی، مشخص شد که تا کنون گزارشی مبنی بر تخلفات بهداشتی به دفاتر این سازمان نرسیده است.

وی افزود: با توجه به اعلام قبلی حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر حمایت و نظارت کامل سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت کامل اصول بهداشتی، در تماس ویدئو کنفرانسی با مدیران کل استان‌ها وضعیت و نحوه برپایی مراسم بررسی شد.

حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: مراسم احیا در سراسر کشور با رعایت تمامی اصول و دستورالعمل‌های اعلامی از سوی مقام‌های مسئول برگزار شده و بحمدالله هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه گزارش نشده است. وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که "معتقدم اگر قواعد سخت‌گیرانه‌ای هم در این زمینه وضع شود، مردم مؤمن و مسجدی حتماً بیشتر از دیگران به آن عمل می‌کنند" تصریح کرد: محوریت گروه‌های مردمی به‌ویژه هیئات امنای مساجد، هیئات مذهبی، ائمه‌جماعات، گروه‌های جهادی و عزیزان بسیجی محوریت بازگشایی مساجد در لیالی قدر را برعهده گرفتند و از عهده این وظیفه خطیر به‌خوبی برآمدند.

در این نشست حجت‌الاسلام مصطفی جلالی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های شجاعانه و خالصانه گروه‌های مردمی، سیاست‌های این سازمان در استمرار این حرکت ارزشمند را تبیین کرد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: