تمرین پدافند موشکی روسیه در دریای مدیترانه انجام شد

کدخبر: 2353634

نیروی دریایی روسیه اعلام کرد که کشتی‌های شناسایی حاضر در این رزمایش با جنگ الکترونیک به سوی اهداف از پیش تعیین شده حمله کردند.

ناوگان دریای سیاه روسیه یک رزمایش پدافند موشکی را در دریای مدیترانه و علیه دشمن فرضی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری «تاس» نیروی دریایی روسیه روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در این رزمایش یگانهای پدافند هوایی حاضر پرواز هواپیماهای دشمن فرضی بر فراز کشتی جنگی «اوریخوف زیوف» را شناسایی کرده و با اقدامات به موقع این حمله دشمن را دفع کردند.

نیروی دریایی روسیه همچنین اعلام کرد که کشتیهای شناسایی حاضر در این رزمایش با جنگ الکترونیک به سوی اهداف از پیش تعیین شده حمله کردند.

ناوگان دریایی سیاه روسیه از جمله کشتی موشک انداز اوریخوف زیوف از آوریل (فروردین) سال جاری همراه ناوگان مدیترانه روسیه در این منطقه مشغول انجام ماموریت است.

روسیه چندی قبل نیز رزمایش بزرگ موشکی را در مناطق مختلف از جمله دریای خزر و دریای سیاه برگزار کرد. ارتش روسیه در این رزمایش بزرگ انواع موشک‌های راهبردی بالستیک و کروز را از زمین، دریا و هوا شلیک کرد. ارتش روسیه در این رزمایش بزرگ انواع موشک‌های راهبردی بالستیک وکروز را از زمین،دریا و هوا شلیک کرد. این رزمایش با مشارکت حدود 12000 پرسنل نظامی برگزار شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: