حمایت معاون حزب‌الله از طرح نجات دولت لبنان

کدخبر: 2353522

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طرح اقتصادی دولت این کشور را ترسیم‌کننده نقشه راه برای اقتصاد مولد و عامل گردش چرخ تولید خواند.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) در اظهاراتی به آخرین تحولات لبنان از جمله مقابله با کرونا و طرح اقتصادی دولت این کشور پرداخت.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، نعیم قاسم در ابتدا اعلام کرد، دولت و ملت لبنان در مقابله با کرونا موفق عمل کرد و اگر پیگیری جدی و برنامه‌ریزی خوب دولت و وزارت بهداشت نبود، این اتفاق رخ نمی‌داد.

وی افزود: به موازات این پیروزی، پیروزی دیگری با آماده شدن طرح اقتصادی-مالی دولت رقم خورد و این طرح، مسیر عبوری برای آغاز گام‌های عملی اصلاحات، ترسیم‌کننده نقشه راه برای اقتصاد مولد و عامل گردش چرخ تولید است.

نعیم قاسم ادامه داد، همزمان با اینکه دولت در حال ارائه طرح مذکور به طرف‌های بین‌المللی است مهم آن است که گامهای اجرایی مقدماتی نیز آغاز شود.

معاون حزب‌الله در ادامه به موضوع مقابله با فساد هم پرداخت و گفت، مقابله با فساد اولویت کار دولت است و در کنار آن دستگاه قضایی حضور دارد که مسؤولیت اصلی در بازگرداندن حقوق دولت و اموال به غارت رفته را بر عهده دارد.

لبنان که اخیرا شاهد اعتراضات و بعضا آشوب در برخی مناطق بویژه شمال این کشور بود و دولت لبنان برای فرونشاندن اعتراضات مذکور و سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) طرحی مالی-اقتصادی تصویب کرد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: