ثبت‌نام ۱۶۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در تهران

کدخبر: 2353423

استاندار تهران با اشاره به وضعیت درخواست بیمه بیکاری در استان، گفت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از صندوق توسعه ملی نیز اعتباری برای آن درنظر گرفته شده که در اختیار آن ها قرار می‌گیرد و به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس که در محضر مقام معظم رهبری و با حضور رئیس جمهور و اعضای این ستاد، استانداران و ستادهای استانی سراسر کشور برگزار شد با اشاره به بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه اظهار کزد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا مدارسی که مشکلی به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند، می‌توانند شروع به فعالیت و دانش آموزان برای رفع ایراد و اشکالات درسی به مدارس مراجعه کنند، منتهی هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت هئیت‌ها و مساجد برای عزاداری شب‌های احیا تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته حدود ۲۰ تا ۳۰ مسجد و حسینیه به صورت مجازی برنامه اجرا می‌کنند که با هماهنگی صداوسیما مراسمات آنها از طریق رسانه ملی پخش می‌شود.

استاندار تهران افزود: مردم همواره باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیری از ویروس کرونا حساسیت داشته باشند، چرا که بازگشایی برخی اصناف به معنای عادی شرایط نیست و کماکان امکان پیک مجدد این بیماری وجود دارد.

محسنی بندپی سپس با اشاره به وضعیت درخواست بیمه بیکاری در استان تهران خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از صندوق توسعه ملی نیز اعتباری برای آن درنظر گرفته شده که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و به متقاضیان پرداخت می‌شود.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: