گرانی های افسارگسیخته باعث نگرانی مردم شده است

کدخبر: 2353270

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت و مجلس دهم باید در چند روزی که از عمر مجلس دهم باقی مانده فکری برای اقتصاد کشور به ویژه معیشت مردم داشته باشند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش نرخ کالاهای اساسی در چند روز گذشته، گفت: گرانی های افسارگسیخته در چند روز گذشته باعث نگرانی مردم شده و هر روز سفره آنها کوچکتر از گذشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید جلوی واسطه گری های برای عدم افزایش قیمت کالاها را گرفت، ادامه داد: امروز واسطه گری ها در خرید و فروش زمین و مسکن اسباب نگرانی مردم را فراهم کرده است آن هم در شرایطی که مردم بی خانمان قادر به پرداخت پول رهن نیستند اما هر روز قیمت رهن منازل بیشتر افزایش می یابد بنابراین از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم راهکاری برای رفع این مشکل ارائه کند.

نماینده شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه گرانی وضعیت خاصی را در معیشت مردم ایجاد کرده است، اضافه کرد: دولت باید نظارت بر بازار را جدی بگیرد تا هر چه سریعتر نابسامانی های اقتصادی کنترل شود.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:دولت و مجلس باید در این چند روزی که از عمر مجلس دهم باقی مانده فکری برای وضعیت اقتصادی و معیشت مردم داشته باشند تا بیشتر از این وضعیت اقتصادی خانوارها بدتر نشود.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: