آخرین اخبار از زمین‌لرزه بامداد امروز تهران

کدخبر: 2353225

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین وضعیت زلزله بامداد امروز تهران، گفت: یک نفر جان خود را از دست داده و 11 نفر آسیب دیده‌اند؛ البته شرایط رو به ثبات پیش می‌رود.

حامد سجادی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین وضعیت زلزله شب گذشته در استان تهران، اظهار داشت: استان های البرز، قم، سمنان و مازنداران به عنوان استان های معین و نیز هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: یک نفر جان باخته است و 11 نفر مصدوم شده اند که بیشتر آنها نیز در اثر ترس و اضطراب حاصل از زلزله بوده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه 20 پس لرزه بالای 2 ریشتر تاکنون داشته ایم، گفت: بیشترین شدت پس لرزه ها 3.9 بوده است.

سجادی افزود: بر اساس اطلاعات مرکز لرزه نگاری شرایط رو به کاهش است و رو به ثبات پیش می رویم، اما نیروهای امدادی و مرکز کنترل سازمان امداد و نجات در آماده باش کامل بسر می برند.

وی یادآور شد: هنوز ارزیابی های خسارات انجام نشده است و این کار نیز برعهده دستگاه های دیگری همچون بنیاد مسکن و مدیریت بحران است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: ریزش آواری در منطقه فشم داشتیم که در یکی از لاین های جاده بود و مشکل خاصی نبوده و نیروهای امدادی در حال پاکسازی آن هستند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: