کابینه امنیتی تل آویو در بحبوحه کرونا تشکیل جلسه می‌دهد

کدخبر: 2353174

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از حدود دو ماه برای بررسی تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و منطقه غرب آسیا تشکیل جلسه می‌دهد.

علی‌رغم تداوم بحران ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، کابینه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) ساعت پنج عصر (به وقت محلی) در دفتر نخست‌وزیری این رژیم تشکیل جلسه می‌دهد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، این جلسه امنیتی عالی‌رتبه که برای اولین بار بعد از چند ماه برگزار می‌شود، احتمالا درباره حملات اخیر اسرائیل به سوریه یا مذاکره با حماس برای تبادل زندانی خواهد بود.

دیگر رسانه‌های عبری‌زبان نیز گزارش دادند که وزرای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی از موضوع جلسه مطلع نشده‌اند.

وبگاه تایمز اسرائیل، یکی از موضوعات احتمالی دیگر در این جلسه را، افزایش اقدامات رژیم صهیونیستی برای چیزی دانست که آن را «خارج کردن ایران از سوریه» نامید.

«نفتالی بنت» وزیر جنگ این رژیم، روز گذشته با ادعای اینکه ایران کاری برای انجام دادن در سوریه ندارد، تهدید کرد اسرائیل به حملات نظامی علیه سوریه ادامه می‌دهد تا زمانی که ایران به صورت کامل از این کشور خارج شود. (جزئیات بیشتر)

وی پیشتر نیز با ادعای اینکه ایران در حال ارزیابی مجدد در مسیر خود در سوریه است، گفته بود تل‌آویو نیز رویکرد خود را به استراتژی تهاجمی علیه تهران تغییر می‌دهد.

رسانه‌های سوریه شامگاه دوشنبه گزارش دادند که پدافند هوایی این کشور ساعت ۲۲:۳۸ (به وقت محلی) با تجاوز هوایی به مرکز مطالعات علمی و کارخانه‌های الدفاع در ریف حلب مقابله کردند.

یک منبع امنیتی سوریه گفت که تجاوز رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نظامی در ریف شرقی حلب از طریق هواپیماهایی که از حریم هوایی پایگاه التنف تحت سیطره نیروهای اشغالگر آمریکا در مثلث سوری-عراقی-اردنی عبور کردند، صورت گرفت.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: