نظر داورزنی درباره گزینه ای به اسم «خولیو ولاسکو»!

کدخبر: 2353047

رئیس فدراسیون والیبال گفت: یکی از برنامه‌های ما استفاده از کادر فنی ایرانی و در کنار آن بهره بردن از دانش مربیان خارجی است و در همین راستا، خولیو ولاسکو یکی از گزینه‌های لیست ما بود.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما استفاده از کادر فنی ایرانی و در کنار آن بهره بردن از دانش مربیان خارجی است. این کاری است که ژاپنی‌ها انجام می‌دهند. در همین راستا، خولیو ولاسکو یکی از گزینه‌های لیست ما بود.

داورزنی ادامه داد: برنامه بعدی ما استفاده از یک مربی تراز اول خارجی در رأس کادر فنی است ولی چون مدت قرارداد پیشنهادی ما فقط ۶ ماه است، پیدا کردن مربی سطح بالایی که چنین قراردادی را قبول کند، سخت است. حضور در المپیک برای مربیان داخلی، یک افتخار محسوب می‌شود و هر کسی در این رویداد مهم روی نیمکت بنشیند فقط به دنبال نتیجه خوب برای تیم ملی ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال که با رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد گفت: برای استخدام مربی خارجی، مشکل مالی نداریم و هزینه آن را تامین خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: مربیان خارجی که در ایران کار کردند، نتایج خوبی گرفتند ولی همه مردم و علاقمندان به والیبال، در مورد ولاسکو خاطرات خوبی دارند. به همین دلیل سطح انتظارات بالاست و کار سختی برای پیدا کردن مربی تراز اول مناسب داریم.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: