فیلم: بایدن: آقای ترامپ! به نِق زدن ادامه بده

کدخبر: 2352990

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره بدرفتاری رسانه‌ها با او واکنش نشان داد و بار دیگر به عملکرد او در مقابله با ویروس کرونا تاخت.

حجم ویدیو: 830.44K | مدت زمان ویدیو: 00:00:26 دانلود ویدیو

«جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نفر دوم دولت این کشور در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما با انتشار کلیپی از اظهارات دونالد ترامپ از او به دلیل حملات لفظی به رسانه‌ها و بی‌توجهی به مرگ آمریکایی‌ها بر اثر کرونا به شدت انتقاد کرد.

در این کلیپ، اظهارات ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز با یک ترانه آمریکایی ترکیب شده است. در این کلیپ سخنان ترامپ در این مصاحبه که گفته بود از زمان آغاز به کارش به عنوان رئیس‌جمهور همواره با حملات رسانه‌ها مواجه بوده و آنها بدترین رفتارها را با او داشته‌اند، مورد تمسخر قرار گرفته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز که در کنار مجسمه «آبراهام لینکلن» شانزدهمین رئیس‌جمهور این کشور ضبط شد، گفته بود: «من با رسانه‌های متخاصمی مواجه هستم که تا کنون هیچ رئیس جمهوری با آنها مواجه نبوده است».

وی سپس با اشاره انگشتان دستش به مجسمه لینکلن افزود: «رئیس‌جمهوری که شاید نزدیکترین حالت به وضعیت مرا داشته باشد، همین آقای محترم باشد. همیشه گفته شده که با هیچ کسی مثل لینکلن بدرفتاری نشده است اما من معتقدم با من بدتر از او رفتار شده است».

جو بایدن در پیام توئیتری خود که همراه با این کلیپ منتشر کرده، از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا به شدت انتقاد و آمار مرگ و میر و مبتلایان کرونا را به او گوشزد کرده است.

رقیب دموکرات ترامپ در این پیام نوشت: «بیش از یک میلیون مورد ابتلا به کووید-۱۹، تقریبا ۷۰ هزار نفر کشته شدند. (اما) چه چیزی رئیس‌جمهور ترامپ را ناراحت کرده؟ سوالات سخت رسانه‌ها. آقای رئیس‌جمهور به نق زدن ادامه بده».

بایدن پیش از این نیز در انتقاد از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا در مقابله با ویروس کرونا گفته بود: «ترامپ مثل بچه‌ها، تقصیرها را گردن دیگران می‌اندازد».

«خبرگزاری فارس»

حجم ویدیو: 830.44K | مدت زمان ویدیو: 00:00:26 دانلود ویدیو
ارسال نظر: