برنامه‌های ویژه بنیاد مستضعفان در سال جهش تولید

کدخبر: 2352946

رئیس بنیاد مستضعفان از برنامه‌های ویژه این بنیاد در سال جهش تولید خبر داد و گفت: الگوی موفق قلعه گنج در چند منطقه محروم دیگر کشور اجرایی می‌شود.

پرویز فتاح در مورد برنامه‌های امسال بنیاد مستضعفان در راستای اشتغالزایی گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است بر همین اساس برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اشتغالزایی سال قبل را با قدرت و قوت ادامه می‌دهیم گفت: در سال گذشته برنامه‌ها و طرح‌هایی که در راستای اشتغالزایی اجرایی کرده‌ایم نیز در سال ۹۹ در دستور کار قرار دادیم و آنها را گسترده‌تر اجرایی می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: بنیاد علوی که زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است در جهت رفع فقر و محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور اقدام می‌کند که در همین رابطه سال ۹۸ طرح اشتغالزایی و توانمندسازی را در قلعه گنج کرمان اجرایی کردیم که موفقیت‌آمیز بود و با اجرای آن تعداد زیادی از مردم این منطقه صاحب شغل شدند.

فتاح ادامه داد: امسال نیز طرح‌هایی مانند الگوی قلعه گنج را در چند منطقه دیگر از کشور که قبلاً شناسایی شده است اجرایی می‌کنیم و برنامه‌ریزی‌هایی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

وی گفت: علاوه بر ادامه این طرح‌ها، برنامه‌هایی نیز برای تحقق شعار امسال در دستور کار داریم که پس از مطرح شدن در هیأت امنای بنیاد اجرایی خواهد شد و اطلاع رسانی لازم در خصوص آنها انجام می‌شود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: