پایان رزمایش دانش‌آموزی «صدرای مهربانی»

کدخبر: 2352802

رئیس ستاد اجرایی طرح صدرای مهربانی از مشارکت بیش از ۸ هزار دانش‌آموز در رزمایش مومنانه صدرای مهربانی خبر داد.

نسیم آنلاین : رئیس ستاد اجرایی طرح صدرای مهربانی از مشارکت بیش از ۸ هزار دانش‌آموز در رزمایش مومنانه صدرای مهربانی خبر داد .

رئیس ستاد اجرایی طرح «صدرای مهربانی» با اشاره به شرکت ۱۲۰ مدرسه از مجموع مدارس صدرا در سراسر کشور در این طرح، از مشارکت ۸ هزار دانش آموز و خانواده‌های آنان در این رزمایش خبر داد

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم نصیری با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ بسته ارزاق شامل اقلام ضروری معیشتی تهیه شد، گفت: این بسته‌های معیشتی به کمک دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در بین خانواده‌های آسیب پذیر در سراسر کشور توزیع شد .

وی مشارکت دانش‌آموزان در این طرح را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: هدف طرح حرکت دادن دانش آموزان در مسیر همدلی و رفع نیاز از نیازمندان بود که بحمدلله در این طرح محقق شد به‌گونه‌ای که دانش‌آموزان حتی مبالغ پول توجیبی خودشان را جمع آوری و هدیه کرده بودند .

دانش‌آموزان در این طرح با توجیه خانواده‌های خود و صحبت با بستگان و دوستان برای جذب حمایت‌های نقدی و غیر نقدی گسترده بسیار تلاش کردند و توانستند مشارکت ۱۳ مدرسه همسو با مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را نیز جلب کنند .

حجت الاسلام و المسلمین نصیری با اشاره به اینکه برخی از دانش‌آموزان جوایز مسابقات خود را برای کمک اهدا کردند، تاکید کرد: حرکت تربیتی مد نظر ما اتفاق افتاده و با وجودیکه طرح به صورت رسمی تمام شده، هنوز بعضی از مدارس به خواست خود به طرح ادامه می‌دهند .

.

ارسال نظر: