تحمل نداری خودکشی کن

کدخبر: 2352717

نا کارآمدی مسئولین رژیم صهیونیستی در مدیریت بحران کرونا هر روز رسوایی تازه‌ای را برای آنها به همراه می‌آورد به طوری که رسانه‌های این رژیم از خودکشی شماری از مهاجران صهیونیست به سبب شرایط وخیم ناشی از کرونا خبر داده‌اند.

کانال دوازدهم لویزون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه خبر داد گرچه هتل هایی در مناطق مختلف برای قرنطینه کردن افراد جهت اطمینان از عدم ابتلا به شیوع کرونا اختصاص یافته، اما سوء مدیریت و شرایط بسیار بد این اماکن شرایط غیر قابل تحملی را برای این افراد به وجود آورده است.

بر اساس دستور العمل مسئولین بهداشتی رژیم صهیونیستی تمام گردشگران و مسافرانی که از خارج وارد فلسطین اشغالی می شوند باید 14 روز را تحت قرنطینه به سر ببرند.

گزارشگر این رسانه عبری زبان تاکید دارد گرچه چند هتل برای نگهداری این افراد اختصاص اختصاص یافته اما شرایط بسیار بد این هتل ها غیر قابل تحمل شده است.

به گفته این خبرنگار ، گزارش های رسیده حکایت از شرایط بسیار سخت نگهداری این افراد دارد امری که باعث به وجود آمدن مشکلات روحی روانی آنها شده و این تصور به وجود آمده است که آنان را در زندان افرادی نگهداری می کنند.

کانال دوازدهم رژیم صهیونیستی اعتراف می کند ، شرایط به حدی وخیم است که شماری از ساکنان این هتل ها اقدام به خودکشی کرده اند.

این پدیده به حدی شدت گرفته است که شورای امنیت رژیم صهیونیستی را بر آن داشت تا در این رابطه تشکیل جلسه داده و خواهان تغییر در راهبردهای مربوط به نحوه جلوگیری از ورود مجدد بیماران شد.‎

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: