پرداخت بهنگام حقوق کارکنان و بازنشستگان ضروری است

کدخبر: 2352705

رئیس‌جمهور بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و هم‌چنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال ۹۹ در این چارچوب، تاکید کرد.

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات این سازمان در جهت تحقق قانون بودجه سال 99 کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

محمد باقر نوبخت در این گزارش ، با توجه به شرایط ویژه اقتصادی جهان ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات لازم برای مدیریت تبعات و آثار آن بر اقتصاد ایران، پیشنهادهایی را در زمینه صرفه جویی در هزینه ها و همچنین مدیریت مصرف منابع ارائه کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در این جلسه بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و همچنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال 99 در این چارچوب، تاکید کرد.

در این جلسه اعضای شورا خواستار صرفه جویی در هزینه‌های بودجه و تداوم تخصیص منابع برای پرداخت هزینه های حقوق و همچنین یارانه های حمایتی و معیشتی به خانوارهای دارای شرایط شدند.

تاکید بر لزوم استمرار اجرای طرح های اشتغال زا و عمرانی در کشور از دیگر محورهای مورد تایید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه بود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: