ژنرال صهیونیست: منطقه بعد از ترور ژنرال سلیمانی تغییر کرد

کدخبر: 2352572

رئیس بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم همچنان به رصد تمام امور مربوط به برنامه هسته‌ای ایران از نزدیک ادامه می‌دهد.

ژنرال "آهارون حیلوه" رئیس بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، عصر دیروز در گفت‌وگو با وب‌سایت عبری‌زبان "والا" مدعی شد: "اسرائیل برنامه هسته‌ای ایران را تحت نظار دارد و تمامی ظرفیت‌ها و احتمال‌ها را بررسی می‌کند تا مانع از دستیابی ایران به بمب اتمی شود."

وی ترور سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه را یکی از دراماتیک‌ترین وقایع منطقه غرب آسیا عنوان کرد و گفت که بعد از این حادثه این منطقه کاملا تغییر کرده است.

این وب‌سایت عبری‌زبان به نقل از این ژنرال اسرائیلی گزارش داد که ایرانی‌ها باهوش و خردمند هستند ولی آنها همه را علیه کشورشان تحریک می‌کنند.

این ژنرال صهیونیستی در عین حال مدعی شد که ایران به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا، با معضلی بزرگ و بحرانی واقعی دست و پنجه نرم می‌کند.

ارتش تروریست آمریکا 1 بامداد جمعه 3 ژانویه 2020 برابر با 13 دی 1398، حمله‌ای هوایی به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد انجام داد که در نتیجه آن، سردار حاج قاسم سلیمانی و "ابومهدی المهندس" نایب رئیس هیئت الحشد الشعبی و تنی چند از همرزمان‌شان به شهادت رسیدند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: