رقابت لاتزیو با ناپولی برای جذب سردار

کدخبر: 2352233

یک سایت ایتالیایی جزئیاتی از تلاش باشگاه لاتزیو را در رقابت با باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون منتشر کرد.

سایت «areanapoli» ایتالیا در گزارشی به آخرین وضعیت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت پرداخت و جزئیاتی از تلاش دو باشگاه ناپولی و لاتزیو ایتالیا برای جذب این بازیکن را منتشر کرد.

این سایت نوشت: «لاتزیو سردار آزمون را زیر نظر دارد. این باشگاه علاقه دارد مهاجم تیم زنیت روسیه که در حال حاضر مدنظر تیم ناپولی و چند تیم از انگلیس است را جذب کند.

ایگلی تار مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو در صورت خداحافظی فیلیپه کایسدو (بازیکن اکوادوری لاتزیو) درباره جذب بازیکن سابق روبین کازان (آزمون) اقدام می کند. بازیکن اکوادوری عملکرد خوبی در لاتزیو دارد اما احتمالا به فوتبال آسیا منتقل خواهد شد. اگر کایسدو در لاتزیو بماند سیمون اینزاگی (سرمربی لاتزیو) دنبال مهاجم دیگری می رود تا خط حمله عملکرد بهتری داشته باشد.

از نظر ایگلی تار، آزمون آلترناتیو جذب اولیویه ژیرو بازیکن فرانسوی چلسی خواهد بود که مشکلاتی برای جذب وی وجود دارد.

در مورد تیم ناپولی، بازیکن ایرانی همچنان در صدر لیست خرید جیونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) قرار دارد که هنوز نتوانسته با باشگاه زنیت توافق کند زیرا منتظر مشخص شدن وضعیت میلیک و ماندن یا جدایی این بازیکن از ناپولی است. در نهایت اگر قرارداد مرتنس هم تمدید نشود، ناپولی برای جذب یوویچ از رئال مادرید تمرکز می کند.»

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: