کرونا در اسپانیا کمی ضعیف شد

کدخبر: 2352164

بنا به اعلام وزارت بهداشت اسپانیا، ظرف ۲۴ ساعت گذشته، آمار روزانه قربانیان کرونا در این کشور اروپایی با مرگ ۲۸۸ مورد جدید به پایین‌ترین میزان خود در بیش از یک ماه رسید.

وزارت بهداشت اسپانیا امروز (یکشنبه) اعلام کرد که آمار روزانه قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به پایین‌ترین حد خود در بیش از یک ماه رسیده است و ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۸ نفر بر اثر این ویروس ناشناخته جان خود را از دست داده‌اند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، طبق آمار و ارقام جدید اعلام شده، مجموع قربانیان ویروس کرونا از ۲۲ هزار و ۹۰۲ نفر در روز گذشته (شنبه) به ۲۳ هزار و ۱۹۰ نفر رسیده است.

از طرف دیگر، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا با افزایش یکهزار و ۷۲۹ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته از ۲۰۵ هزار و ۹۰۵ نفر در روز شنبه به ۲۰۷ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

بنا به گزارش پایگاه worldometers،مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در اتریش نیز با افزایش 77 موردی به 15 هزار و 398 نفر و تعداد قربانیان این ویروس با افزایش 6 موردی در مقایسه با روز گذشته به 542 نفر رسید.

بنا به گزارش وزارت بهداشت بلژیک، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور اروپایی با افزایش 809 موردی در مقایسه با روز گذشته به 46 هزار و 134 نفر و تعداد قربانیان آن با افزایش 177 موردی به هفت هزار و 94 نفر رسید.

وزارت بهداشت لهستان نیز امروز گزارش کرد که با ابتلای ۱۲۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور اروپایی به ۱۱ هزار و ۳۹۵ مورد و با مرگ دو نفر دیگر، تعداد قربانیان کروناویروس در لهستان به ۵۲۶ نفر افزایش یافت.

از طرف دیگر، وزارت بهداشت اوکراین نیز امروز اعلام کرد که در مقایسه با روز گذشته، ۴۹۲ مورد جدید به مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده تا آمار کلی به هشت هزار و ۶۱۷ نفر برسد و تعداد قربانیان نیز با افزایش هشت نفر جدید به ۲۰۹ نفر رسید.

بنا به آمار و ارقامی که در پایگاه worldometers منتشر شده است، تاکنون دستکم دو میلیون و ۹۳۱ هزار و ۸۸۸ نفر از مردم سراسر جهان به کووید-۱۹ آلوده شده‌اند و ۲۰۳ هزار و ۵۹۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

ایالات متحده آمریکا همچنان با 960 هزار و 896 مورد ابتلا و 54 هزار و 265 مورد فوتی، بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و فوتی‌های مربوط به کرونا در جهان را دارد و اسپانیا و ایتالیا در رده‌های بعدی قرار دارند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: