مرگ بیش از ۲۷۰۰ نفر در ۲۴ ساعت بر اثر کرونا در آمریکا

کدخبر: 2352130

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده با مرگ بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به مرز ۵۴ هزار نفر نزدیک شد. نیویورک با مجموع ۲۸۸ هزار و ۳۱۳ مورد ابتلا و ۲۱ هزار و ۹۰۸ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود .

جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» حاکی از آن است که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دو هزار و ۷۳۸ مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۵۳ هزار و ۷۵۵ نفر افزایش یافت.

طبق این آمار و ارقام، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آ‌مریکا نیز به ۹۳۸ هزار و ۱۵۴ نفر افزایش یافت و این کشور همچنان هم از نظر مبتلایان و هم قربانیان کرونا، بیشترین آمار را در جهان دارد.

از طرف دیگر، پایگاه worldometers گزارش کرد که تا روز گذشته (شنبه)، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به دو میلیون ۹۲۱ هزار و ۲۰۱ نفر و مجموع قربانیان این ویروس به ۲۰۳ هزار و ۲۸۹ نفر افزایش یافت.

این پایگاه، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را ۹۶۰ هزار و ۸۹۶ مورد و مجموع قربانیان این ویروس را ۵۴ هزار و ۲۶۵ مورد گزارش کرده است.

بر اساس این گزارش، نیویورک با مجموع ۲۸۸ هزار و ۳۱۳ مورد ابتلا و ۲۱ هزار و ۹۰۸ مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود و نیوجرسی با ۱۰۵ هزار و ۵۲۳ مورد ابتلا و پنج هزار و ۸۶۳ مورد فوتی و ماساچوست با ۵۳ هزار و ۳۴۸ مورد ابتلا و دو هزار و ۷۳۰ مورد فوتی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: