پیام تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت آیت‌الله امینی

کدخبر: 2352016

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله «ابراهیم امینی» عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم فرزانه، فقیه ارجمند و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله ابراهیم امینی (رضوان‌الله تعالی‌علیه) نماینده معزز مردم تهران در مجلس خبرگان، از یاران صدیق امام (ره) و رهبری و شخصیت‌های گرانقدر حوزه‌های علمیه، موجب تأسف و تأثر شد.

این عالم ربانی یکی از عالمان توانمند در صحنه مبارزات انقلاب اسلامی و ایفاگر نقش‌های مؤثر در همراهی با معمار کبیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم پلید پهلوی بود که همواره حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام را در اندیشه و عمل مجاهدانه و خالصانه خود جست‌وجو می‌کرد.

بی‌شک همت و کوشش مستمر این چهره خدوم در گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت علیهم‌السلام و بسط فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و نیز خدمات ارزشمند در سنگر‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، حوزه و دانشگاه ماندگار و راهگشای شیفتگان خدمت به اسلام عزیز و خیمه ولایت خواهد بود.

این مصیبت عظمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، خانواده مکرم ایشان، تسلیت عرض نموده و برای آن عالم ربانی و برجسته از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای بازماندگان ارجمند صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسألت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: