سی‌ان‌ان: ترامپ، فردی ابله است!

کدخبر: 2351575

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا اعلام کرد ترامپ هر روز با گسترش دامنه شیوع کرونا در آمریکا، حرف تازه‌ای می‌زند؛ آیا کسی نیست به او بفهماند که باید حقایق را بگوید؟

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا در گزارشی درباره رئیس‌جمهور آمریکا و اظهارات او درباره وضعیت شیوع کرونا در ایالات متحده اعلام کرد دونالد ترامپ، فردی قلدر و ابله است!

سی‌ان‌ان با تاکید بر این که ترامپ هر روز با گسترش دامنه شیوع ویروس کرونا در آمریکا، حرف تازه‌ای می‌زند، پرسید:«آیا او نمی‌فهمد که اگر هر روز مانند یک ابله جلوی دوربین ظاهر شود در نوع نگاه مردم آمریکا به خودش کمک نمی‌کند؟»

این شبکه تلویزیونی آمریکایی افزود: «مردم آمریکا از این وضع خسته شده اند و این مسئله را می‌توان در نظرسنجی‌ها مشاهده کرد. مردم نمی‌خواهند حرف‌هایی از این نوع را بشوند که عملکرد او (ترامپ) چقدر عالی است!»

سی‌ان‌ان با اعلام اینکه همه مردم آمریکا می‌دانند که به اندازه کافی در این کشور، تست کرونا گرفته نمی‌شود، تاکید کرد: «مردم نمی‌خواهند اگر تست کرونا به اندازه کافی نباشد، به سر کارشان بازگردند.»

این شبکه آمریکایی ادامه داد: «آیا کاخ سفید اینقدر آشفته است؟ آیا کسی در کاخ سفید نیست که به رئیس جمهور این مسائل را بگوید؟»

سی‌ان‌ان با اشاره به دروغ‌گویی رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد: «آیا کسی نیست درمقابل او بایستد که هر روز در نشست‌های خبری، در نقش قلدر ظاهر می‌شود؟ آیا کسی نیست به وی بگوید وقتی درمقابل مردم آمریکا قرار می‌گیری باید حقایق را بگویی و از ایفای نقش شبیه یک قلدر بزرگ دست بکشی!»

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: