کرونا قیمت پراید را ۴ میلیون تومان کاهش داد

کدخبر: 2351545

فربد زاوه تحلیلگر بازار خودرو: افزایش قیمت خودرو در فضای مجازی هیچ تاثیری بر تصمیم نهایی ستاد تنظیم بازار ندارد. البته قیمت این روزها نسبت به اسفندماه کاهش هم داشته است. مثلا قیمت پراید پیش از حادشدن کرونا، ۷۰میلیون تومان را هم رد کرده بود، اما الان روی ۶۶ میلیون تومان قابل معامله است.

نسیم آنلاین : فربد زاوه تحلیلگر بازار خودرو: افزایش قیمت خودرو در فضای مجازی هیچ تاثیری بر تصمیم نهایی ستاد تنظیم بازار ندارد. البته قیمت این روزها نسبت به اسفندماه کاهش هم داشته است. مثلا قیمت پراید پیش از حادشدن کرونا، ۷۰میلیون تومان را هم رد کرده بود، اما الان روی ۶۶ میلیون تومان قابل معامله است.

در واقع، دوستانی که اعتقاد دارند قیمت خودرو را در یک جلسه دربسته ببندند، خیلی کاری به‌بازار ندارند. کما اینکه ما در تمام ۱۰ سال گذشته دیدیم به ‌رغم اینکه این سیاست جواب نداده و مثلا قیمت محصولی مانند پراید در طول چهار دولت حدودا ۱۰ برابر شده است، همچنان اصرار دارند این شیوه‌ای که فایده‌ای ندارد را ادامه بدهند. نهایتا هم دوباره با یک حاشیه بالا با بازار قیمت‌گذاری می‌کنند که این حاشیه منجر به ‌تعدیل قیمت در سطح بازار نخواهد شد.

ارسال نظر: