تشکر فرمانده کل ارتش از ابراز لطف فرمانده کل قوا

کدخبر: 2351496

فرمانده کل ارتش با صدور پیامی از ابراز محبت روسای قوای سه‌گانه و مسئولان کشوری و لشکری و مردم به مناسبت روز ارتش تشکر کرد.

فرمانده کل ارتش با صدور پیامی از ابراز محبت روسای قوای سه‌گانه و مسئولان کشوری و لشکری و مردم به مناسبت روز ارتش تشکر کرد.

متن پیام امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللهَ عَزَّ وَ جَلَّ

بدینوسیله به نمایندگی از همه همرزمانم و خانواده محترم ایشان، از روسای محترم قوای مجریه، مقننه و قضائیه و مسئولان بزرگوار کشوری و لشکری، ملت شریف ایران، خانواده محترم شهدا و ایثارگران که بصورت حضوری، صدور پیام‌، تماس تلفنی و انتشار یادداشت‌ در رسانه‌ها به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، مجموعه ارتش را مورد لطف و محبت قرار دادند، سپاسگزارم.

همچنین از تلاش هنرمندانه رسانه‌های محترم جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، فضای مجازی بویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بازتاب جلوه‌هایی از اقتدار، توانمندی و حماسه همدلی و «کمک‌های مومنانه» ارتش انقلابی صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که از سوی فرمانده معظم کل قوا، به «شجره و کلمه طیبه» مزین شده است و بنا بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه برای جنگ، که برای دفاع از اسلام، نظام، ایران و ایرانی در عرصه‌های گوناگون همواره آماده و در صف مقدم خدمت است. چنان که در پیام‌های محبت آمیز هم اشاره شده؛ ارتش، «پاسدار جان ایران» و «از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات بخش امنیت و اقتدار» است و به واقع خود را «تشکیلاتی برای خدمت به مردم» می‌داند. ارتش برای تحقق این صفات، خود را محدود به صحنه جنگ سخت نمی‌داند و در هر عرصه‌ای که بتواند، از جنگ نرم گرفته تا مقابله با محرومیت و از بلایای طبیعی گرفته تا سلامت جامعه، خالصانه و مخلصانه حاضر به حضور در صحنه و جانفشانی در راه دین و ملت شریف ایران است و وظیفه سربازی خود را به نحو شایسته به انجام می‌رساند.

امیدوارم تحت توجهات حضرت حق و امام عصر، حضرت صاحب‌الزمان (عج)، ذیل سایه هدایت داهیانه رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، با حمایت و همراهی قوای سه‌گانه و تمامی مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار لطف همیشگی مردم شریف ایران، چه به عنوان «مدافعان وطن» و چه به عنوان «یاوران سلامت» شعار «ارتش فدای ملت» را متجلی سازیم و به مصداق آیه شریفه «کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ»، همچون همرزمان شهیدمان، نزد خداوند متعال و ملت ایران آبرومند و محبوب باشیم و نمود دیگری از اقتدار، ایستادگی و فداکاری جمعی را در پرتو آیه شریفه «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» ارایه دهیم و پیروزمندانه، ظفر در برابر این دشمن نادیدنی را جشن بگیریم؛ ان‌شاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: