رسن: آخر فصل از پرسپولیس می‌روم

کدخبر: 2351409

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آخرین فصل حضورم در ایران را سپری می‌کنم و در پایان فصل از پرسپولیس خواهم رفت.

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی مواجه بود، قصد ندارد در پایان فصل در جمع سرخپوشان بماند و می‌خواهد که پرسپولیس را ترک کند.

این هافبک عراقی در گفت‌وگو با الوطن گفت: هم اکنون با توجه به شرایط فعلی کرونا در عراق و بغداد به سر می‌برم این فصل آخرین فصل حضورم در پرسپولیس است و می‌توان بگویم که تجربه موفقی را در این مدت پشت سر گذاشتم.

وی افزود: پرسپولیس تمایل زیادی برای تمدید قرارداد با من دارد اما قرارداد من در پایان این فصل به اتمام می‌رسد. حالا باید ببینیم که در پایان ویروس کرونا چه اتفاقی رخ خواهد داد. من به دنبال یک تجربه جدید در سایر لیگ‌ها هستم. از چند کشور حاشیه خلیج فارس و همچنین اسپانیول اسپانیا پیشنهاد دریافت کردم و منتظر هستم ببینم چه پیش خواهد آمد.

رسن در مورد پیشنهاداتی که از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده، خاطرنشان کرد: بیش از یک باشگاه برای حضور در لیگ ستارگان به من پیشنهاد داده‌اند اما شرایط فعلی کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است اما چیزی که مشخص است این است که قرارداد من با پرسپولیس در ماه ژوئن (اواخر خردادماه) به پایان می‌رسد.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من نمی‌دانم که مسابقات به تعویق خواهد افتاد یا خیر. امیدوارم دوباره زندگی عادی مردم به روال عادی خود بازگردد. من هم در حال حاضر در عراق تمریناتم را دنبال می‌کنم تا از شرایط آمادگی خارج نشوم اما برای اینکه بتوانیم شرایط حضور در مسابقه را بدست آوریم حد اقل به سه هفته تمرینات گروهی در زمین نیاز داریم.

رسن در خصوص بازگشتش به فوتباتل عراق گفت: نیروی هوایی همیشه اولویت من است و جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد.

وی گفت: من با پرسپولیس برابر خیلی از تیم‌های بزرگ از جمله السد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم تیمی که متشکل از بازیکنان بزرگ است. با این حال باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

«خبرگزاری ایرنا»

ارسال نظر: