پیام مکتوب شاه سعودی به امیر کویت

کدخبر: 2351185

کاردار سفارت عربستان سعودی در کویت با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار و پیام مکتوب شاه سعودی به امیر کویت را تقدیم وی کرد.

«حسن الأنصاری» کاردار سفارت عربستان سعودی روز سه‌شنبه(دیروز) با «خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه کویت دیدار کرد.

الأنصاری در این دیدار پیام مکتوب «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی به «صباح الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت را تقدیم الجارالله کرد.

خبرگزاری کویت(کونا) با اعلام این خبر افزود که مسئولان کویتی و سعودی روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کردند.

کویت از زمان بروز بحران در روابط بین قطر و چهار کشور عربی (عربستان، امارات، بحرین و مصر) در خرداد سال ۱۳۹۶، تلاش برای میانجی‌گیری و پایان دادن به اختلافات این کشورها را آغاز کرده است.

در همین ارتباط دو روز پیش، «لولوة الخاطر» سخنگوی وزارت خارجه قطر در گفت‌وگو با کانال تلویزیون عربی که مقر آن در لندن است گفت که به رغم دنیاگیری کرونا هیچ نشانه‌ای از ذوب شدن یخ در بحران روابط میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با قطر مشاهده نمی‌شود.

این مقام قطری با اشاره به همه‌گیری کرونا از عربستان و دیگر کشورهای همراه با سعودی‌ها در تحریم قطر خواست بحران‌ها را فرصتی برای نزدیکی مطلوب به منظور حل بحران در روابطشان با دوحه قرار دهند تا تلاش‌ کشورها و به خصوص همسایگان قطر برای کنترل این بیماری همه گیر مضاعف شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: