آغاز به کار بازرسان نامحسوس در میادین میوه و تره‌بار

کدخبر: 2350599

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار بازرسان ویژه نامحسوس جهت رصد رعایت نکات بهداشتی در بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید سر زده اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از بازارهای میادین میوه و تره بار شهرداری تهرانی گفت: در راستای مصوبات کمیته مقابله با ویروس کرونا بازدید نامحسوسی از میادین میوه و تره بار داشتیم. بر اساس نظر سنجی از مردم و شرایط کلی میادین وضعیت رضایت بخش بود.

وی ادامه داد: ۶ هزار کارگر در این میادین مشغول به کار هستند که هر روز چکاپ می‌شوند حتی تعدادی از آنها در روزهای اول مبتلا به کرونا شده‌اند که سازمان به سرعت آنها را شناسایی کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

نوری گفت: اما با این وجود طی جلسه‌ای که با معاون خدمات شهری و ریاست سازمان میوه و تره‌بار ظهر امروز داشتیم به چند نکته دیگر نیز تاکید شد نحوه گند زدایی و ضد عفونی کردن میادین، استفاده از شیشه به جای پلاستیک جهت جداکردن کانتر فروشنده و خریدار، اطلاع رسانی صوتی در محوطه همه میادین میوه و تره بار و تأمین مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده خریداران در بدو ورود از جمله تأکیدات ما بعد از بازدید از میادین میوه و تره بار بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت نامحسوس بازرسان ویژه در میادین میوه و تره بار گفت: میادین میوه و تره بار مستقیماً با سلامت مردم در ارتباط هستند بنابراین نظارت بر آنها باید قوی‌تر از سایر قسمت‌ها باشد به همین دلیل طی روزهای آینده بازرس‌های ویژه ای به طور نامحسوس نحوه رعایت نکات بهداشتی در میادین را رصد و چک می‌کنند.

به گفته وی بسته‌بندی کردن بیشتر محصولات عرضه شده در میادین و همچنین توسعه فروش اینترنتی موضوعات دیگری بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: