نتانیاهو به دنبال مبادله اسرا با غزه

کدخبر: 2350592

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از طریق میانجی‌ها، گفت‌وگوی فوری برای مبادله اسرا با غزه به منظور بازپس‌گیری کشته‌ها و مفقودین خود در نوار غزه را خواستار شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگوی فوری از طریق میانجی‌ها با نوار غزه را خواستار شد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که از طریق میانجی‌ها، گفت‌وگوی فوری برای مبادله اسرا با غزه به منظور بازپس‌گیری کشته‌ها و مفقودین خود در نوار غزه را خواستار شده است.

هفته گذشته «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، ارائه کمک به نوار غزه برای مقابله با ویروس کرونا و آزادی برخی اسرا را منوط به پس‌گیری جنازه دو نظامی مفقود در غزه عنوان کرد.

«یحیی السنوار» رئیس دفتر حماس در غزه در واکنش به اظهارات نفتالی بنت هشدار داد که اگر اوضاع مبتلایان به کرونا در نوار غزه بدتر شود، نفس ۶ میلیون صهیونیست را خواهند برید.

رژیم صهیونیستی هم به تازگی با مصر در این باره مشورت کرده که آیا امکان مذاکره مجدد درباره تبادل اسرا در مقابل کمک‌های غذایی و پزشکی به غزه و آزادی اسرای سالخورده و زنان فلسطینی بدون رعایت مطالبه حماس درباره آزادی برخی اسرا، وجود دارد یا خیر.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: